Nu kör vi!

Jag vet att de flesta har fått den här infomationen men eftersom alla inte var på lägret  så är det dessvärre några som blivit utelämnade. Eftersom jag inte har allas nummer än så sprid vidare den här infomationen till alla som ni tror inte har fått den, okej?

Bra! Vi kommer alltså använda oss av den här bloggen tills jag har skaffat en ny och eftersom jag inte är så insatt i bloggvärlden så kan det dröja en vecka eller så. Så ha tålamod mina vänner.

Vi kommer alltså börja träna den här veckan med start på torsdag den 20/8

Torsdag: 20-22 i Nacka

Fredag: 17-18.30 i Björknäs


Det ska bli jätte kul att se er alla igen och det kommer bli en sjukt rolig säsong!

För de som inte har mitt nummer så är det 073 907 45 49

Syns på torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0