Nu tror jag att det ska vara klart

Okej, nu hoppas jag fan att jag grejar den här jävla hemsidan(ursäkta att jag svär, men ibland är det nödvändigt) som jag pratat om ehm ja sen lägret. Så det är ju lite kul sådär. I alla fall, adressen är www.skuruikbasket.se, där står det damlaget längst upp på menyn. Bara klicka dig fram så kommer du se kalender och nyheter och allt vad det nu finns. Jätte simpelt och smidigt. Om ni har några frågor på det så hoppas jag att jag ska besvara dom.

Men det är nu i alla fall den vi kommer att använda oss av i framtiden så nu kan ni slopa den här hemsidan och bara gå in på www.skuruikbasket.se, okej?

Alla med? Bra. Då säger vi så!

Adjökens bloggens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0